7.3.08

Συγχαρητήρια, λίγα σχόλια και μερικές προτεινόμενες εργασίες για ... το σπίτι!


Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις που κάνατε ανταποκρινόμενοι στην εργασία που σας είχε ανατεθεί. Όμως το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καλύτερο αν βελτιωθούν μερικά χαρακτηριστικά των αναρτήσεών σας, ώστε να αξιοποιηθεί η δυνατότητα που μας παρέχει το μέσο.
Έχουμε λοιπόν και λέμε:
1ον. Τα blog μας τα επισκέπτονται περιηγητές του διαδικτύου που είναι πιθανό να μη γνωρίζουν παρά λίγα πράγματα για τη Βιολογία. Αν λοιπόν τα post σας γίνονταν πιο κατατοπιστικά, ο λόγος σας πιο απλός, αν προσθέτατε περισσότερες φωτογραφίες, video αλλά και επεξηγηματικά σχόλια γι' αυτά, θα κάνατε το blog σας πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον. Είναι λοιπόν σκόπιμο να στείλετε με το όνομά σας ένα mail στη διεύθυνση: bioedublog@gmail.com ώστε ο υπεύθυνος του Π.Ι. να σας πει πώς θα εγγραφείτε σε μια σελίδα επικοινωνίας μαζί του στην οποία μπορείτε να υποβάλλετε ερωτήσεις και να αντλείτε πληροφορίες και οδηγίες για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των blog.
2ον. Τα blog τα δημιουργούμε για να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να ανταλλάσσουμε σχόλια και ιδέες. Είναι λοιπόν παράλειψη ότι σε κανένα από τα blog που αναρτήσατε δεν υπάρχουν σύνδεσμοι προς τα άλλα blog (Λίστα συνδέσμων δηλαδή, από το κουμπί της Διάταξης-Add a page element- Λίστα συνδέσμων) και επίσης ανταλλαγή μεταξύ σας σχολίων.
3ον. Σε μερικές αναρτήσεις έχει γίνει επικόλληση αυτούσιων πληροφοριών που συλλέξατε από διάφορες πηγές (διαδίκτυο, σχολικό βιβλίο). Αυτό θα πρέπει να το αποφεύγουμε για πολλούς λόγους από τους οποίους ο σπουδαιότερος είναι ότι χάνουμε το όφελος από την επεξεργασία των πληροφοριών, που θα μας κάνει ικανότερους να σκεφτόμαστε κριτικά και να διαμορφώνουμε τη δική μας άποψη.
Και τώρα οι εργασίες που θα αναλάβετε:

Να αναρτήσετε post στα οποία να εξετάζετε τα ακόλουθα ερωτήματα:
    1. Σε ποιο στάδιο του κυτταρικού κύκλου γίνεται ο αυτοδιπλασιασμός του DNA; Σε ποια στάδια του κυτταρικού κύκλου το DNA είναι πλέον διπλασιασμένο;
    2. Τα δύο θυγατρικά κύτταρα που προκύπτουν από τη μιτωτική διαίρεση, από γενετική άποψη είναι μεταξύ τους ταυτόσημα. Να εξηγήσετε στους αναγνώστες σας πώς συμβαίνει αυτό, αξιοποιώντας τις γνώσεις σας, από τη δομή του DNA, τη δυνατότητα του να καταγράφει τη γενετική πληροφορία και τον κυτταρικό κύκλο.
    3. Nα κατασκευάσετε ένα διάγραμμα ποσότητας DNA-χρόνου σε ένα σωματικό κύτταρο που διαιρείται μιτωτικά. (Για λόγους ομοιομορφίας θεωρείστε ότι η αρχική ποσότητα DNA σε ένα "νεογέννητο "κύτταρο είναι α ng).
    4. 'Ενα κύτταρο έχει 20 χρωμοσώματα. Να δημιουργήσετε ένα πίνακα που να δείχνει τον αριθμό των μορίων DNA στην αρχή της μεσόφασης, στο τέλος της, την πρόφαση, τη μετάφαση και την τελόφαση.
Καλή σας μέρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: